2010-03-29

 

Hejsan Hoppsan



Vill bara påpeka att livet är underbart!
Det var ett tag sedan jag kände mig så här lycklig. Det måste ha varit den tråkiga vintern och all kyla som gjorde att man var nere och deppig en stund, men nu är det över. Jag är lika sprallig och glad som vanligt och älskar mitt liv. Jag skulle inte byta ut det för något.


Dagen började rätt segt eftersom jag försov mig då ja skulle ha träffat X och stackaren väntade på mig en hel timme. När jag väl gick upp träffade jag henne och vi spenderade dagen ihop. Det blev minst 2 liter kaffe för vår del massa snack, skratt, skvaller och så vidare. Det var verkligen trevligt. Efter en hel kul dag med X träffade jag älsklingen för att varva ner med pizza och mys framför TV:n


Lägger upp lite bilder från helgen seen





Puss på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!