2010-03-11

Hej allihop


De var jätte länge sedan jag blogga känns det som och nu eftersom jag är typ super sjuk tänkte jag slänga in ett inlägg.


Jag minns inte sist jag var så här sjuk. Huvudet värker, jag är super förkyld, har feber som aldrig går över känns det som och det värsta av allt är att jag känner mig så svag orkar inte göra något förutom och ligga och sova.


Det här hänt en del sen jag blogga sist. Jag har fyllt 20 år, vilket var super kul, fick massa fina presenter och firande det med nära och kära, alla hjärtans dag även det jätte kul, den internationella kvinnor dagen firade självklart det med.


I helgen kanske det blir en mini weekend i Stockholm med älsklingen ifall jag blir frisk något som inte ser så ljust ut för tillfället. Vi hade planerat och åka iväg och tillbringa helgen i Stockholm och bara mysa och skämma bort oss själva på något fint hotell, men även passa på och shoppa en del, men eftersom Sedina är så pass sjuk kommer vi nog vara tvungna och skjuta upp det till nästa helg ifall jag inte mirakellöst frisknar till.


Orkar inte skriva mer så lägger in lite bilder som jag tagit under den tid då jag ej orkat blogga.


 

 


 

 

Puss på er

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!