2010-06-01



Hejsan allihop

 

En ny månad så ett nytt blogginlägg från mig!

 

Det har blivit så att jag slänger in ett inlägg per månad känns det som eftersom jag knappt hinner sitta vid datorn om dagarna, men nu var det dags igen och sammanfatta min vardag.

 

Idag var jag med mikis. Vi satt bara och drev istället för att göra det sista inför inlämningen av hemtentan, men man behöver koppla bort plugget ett tag och bara vara.

I helgen var jag i Stockholm och kollade på vänskapsmatchen mellan Sverige och Bosnien vilket var kul. En hel del bekanta ansikten såg man som man inte har sett på ett tag.

 

Annars är allt som vanligt fick ett intressant mail idag och jag fick mig ett gott skratt.

 

Hej Sedina!
Jag håller på att leta efter nya deltagare till Paradise Hotel och såg dig på XXXX
Jag vill gärna komma i kontakt med dig, dels för att berätta mer, dels för att få reda på mer om dig.
Kontakta mig gärna före kl. 17 idag eller imorgon.
Undrar om du är singel?
Bostadsort?
Vill gärna se fler foton av dig också.

Med vänlig hälsning

XXXXX


Måste säga att jag är tacksam för att ni hörde av er, men känner dock att det inte är någonting för mig.

 

Trodde heller inte att killar var så positiva när de gällde Paradise Hotel, men min pojkvän var typ ”go for it och vinn” när jag fråga han lite på skoj nu. Haha Det älskar jag med honom att han alltid är så stöttande vad det än gäller.

 

Ser även fram emot plåtningen på Fredag eftersom jag ska bli fotograferad av en bekant vilket kommer bli super kul.  Alltid kul och bli fotograferad av folk man känner och ute istället för instängd i en studio.

 

 

 

 

 

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!