This Is How I Roll...

 

 

Hejsan hoppsan….

Fifan vad jag är trött.. eller nej jag är tröttare än tröttast… Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Men nej, nej Sedina får inte sova eftersom om jag somnar nu så kommer jag vakna någon gång runt 3-4 och absolut inte kunna somna om och då blir jag så här förstörd igen därför ska jag försöka hålla mig vaken åtminstone till klockan 22 då jag får krypa in i min underbara säng och drömma mig bort.

 

Idag vaknade jag riktigt tidigt, mötte upp X på stationen, åkte till biblioteket, hade möte, sedan föreläsning, Luncha med X, träffa min grupp plugga nästan hela dagen innan jag mötte upp min underbara älskling som jag sitter nu med och smaskar i mig massa godsaker för att få ett sockerrus och piggna upp lite.

 

Jag skulle egentligen ha träffat X ikväll och tagit en fika, men jag var för trött så får ta och träffa henne imorgon istället.

 

Nu ska jag fortsätta och äta på mina godsaker så höres vi nästa gång jag orkar blogga…

By the way längtar tills mina kläder kommer som jag beställt, Can ́t hardly wait

 

Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!