Solsemester





Hej allihop, det är jätte kul och se att jag har fått många läsare igen. Jag undrar verkligen vilka som läser min blogg skulle vara kul och veta faktiskt.


Idag så har jag nästan hunnit med allt som jag planerade innan. Sitter nu med älsklingen och kollar på lite olika resorter som vi skulle vilja besöka Vi planerar och ta en solsemester, eller det kanske blir fler än bara en i sommar, så nu sitter vi lite här och planerar. Jag skulle vilja åka till Hammamet i Tunisien det verkar vara en jätte fin plats för kärlekspar. Det finns verkligen allt. Så förmodligen bli Tunisien en av de många länder i lär besöka i sommar.

 

 


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!