hejsan



Hej allihop klockan är snart ett och jag har precis vaknat. Det är bäst att jag går upp snart för ska iväg och käka frukost med X sedan blir det nog en sväng på stan för att se om de finns något fint som man kan ta med sig hem. Tänkte ta och läsa lite också underdagen för att förbereda mig lite inför onsdagens forum läsa igenom kurslitteraturen lite mer noggrant den här gången. Det blir nog bra.

 

På fredag tänkte jag och älsklingen åka bort och eftersom vi inte kommer hem förrän på måndag har jag lite saker och fixa inför helgen och göra klart, även det ska jag försöka hinna med idag. Sedan ska jag träffa X ta en fika och bara snacka skit ett perfekt avslut på dagen.


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!