halloj

Hej allihop…

Det var ett tag sen jag blogga, men livet flyter på och är underbart som vanligt.

Sedina har gjort rätt mycket under den senaste tiden, umgåtts med underbara vänner, min älskade pojkvän och bara njutit av livet och självklart har man hunnit shoppat en hel del under den tiden också..

Just nu håller vi på och renoverar vår lägenhet där hemma så det är lite huller och buller överallt, men mitt o syrrans rum är klart snart och det kommer bli så fint när vi är klara med inredningen.

Imorse blev det ingen föreläsning för min del utan istället en fika med min AKA flickvän och vi hade det super mysigt. Det blev mycket skvaller och prat om allt möjligt i princip vilket vi älskar och göra..

Efter en underbar fika mötte jag upp min grupp och satte igång med det som är mindre kul plugga =(

 

Tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit för ett tag sen  med min nya kamera som ja fått av älsklingen…

 

Sushi Kväll

 




Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!