Smile it´s free

 

Hej allihop kom precis hem efter en jätte trevlig fika med X. Hon är verkligen underbar. Blev mycket ”Girl talk” eftersom vi inte har träffats på ett tag. Det känns verkligen tomt utan dig nu när du flyttat till Örebro och lämnat mig här.. =( Men snart ses vi igen, kommer och hälsar på dig någon gång nästa månad.

 

På torsdag blir det modevisning och det ser jag fram emot är superglad, mer information kommer under veckan.

 

X1 som även skulle ha följt med dissade oss eftersom hon var för trött. Vilket var synd eftersom vi hade superkul. Jag tror att det har mycket med det här vädret och göra. Det är så mörkt och mulet så man blir automatiskt seg och på dåligt humör.

 

Jag har ialla fall bestämt mig att det tråkiga vädret inte ska påverka mitt humör. Jag försöker hålla det uppe så gott det går och om det inte fungerar beger jag mig till ett solarium för att drömma mig bort till solen och värmen.

 


Kommentarer
Postat av: tira

hallåå bona, uppdatera lite oftare :D

2009-11-09 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!