Portugal imorgon

 

Hej allihop,

Tänkte uppdatera lite om vad som händer i mitt liv just nu.  Är jätte stressad men ja vet inte varför… :O

 

Igår träffa jag X.. Lika trevligt som alltid. Vi var och fika på soda, super mysigt var det.  Hon har egentligen flyttat till Örebro men den tjejen älskar Norrköping för mycket så hon kommer hit nästan varje dag hihi (me like)

 

Imorgon åker jag till Portugal. Ser verkligen fram emot det. Jag och X är jätte nervösa för att flyga eftersom vi båda är höjdrädda men det kommer nog gå bra. Vi Planerar och ta lite drinkar innan så vi inte är fullt medvetna om vad som händer runt omkring oss.

 

Ikväll blir det fest hos X. Vi planerar och vara där hela natten innan vi tar bussen imorgon klockan 6 mot Skavsta och vidare till PPPOOORTUUUGAAAAL :D

 

 

HA DE BRA ALLIHOP :D


Kommentarer
Postat av: Ena

du är en dålig bloggare..!!!

2009-11-26 @ 19:12:40
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!