Olycksförsäkra ditt Förhållande

Hej jag har varit super seg idag. Jag har inte orkat göra så mycket fast X har försökt och få med mig på sina aktiviteter. Har ni också sådana dagar då ni bara vill krypa ner i er säng med en bra tidning och choklad och bara stanna där. Det är just en sådan dag jag har idag. Jag ligger här med min Cosmopolitan och min geisha och bara njuter av livet. Den nya Cosmopolitan är jätte bra. Den innehåller mycket mode tipps om vad som e inne i vinter. Alltid trevligt och veta.

By the way vill jag tacka er som läser min blogg. Jätte kul och se att ni är så många

Något som jag vill dela med mig till mina läsare är lite relations tipps som jag läste om i cosmo. Det är något alla tjejer borde följa!

 

1. Tappa inte kontrollen totalt:

Självklart ska man kunna vara stormande kär, men ge inte upp ditt nya liv för en ny kärlek.

Fortsätt att träffa dina kompisar, syssla med dina fritidsaktiviteter och bry dig om ditt jobb- ni har ju all tid i världen att lära känna varandra.

 

2. Förväxla inte sex med kärlek:

Du kanske ser sex som ett tecken att han har djupa känslor för dig medan han bara ser det som sex (eller tvärtom) Alltså, bara för att ni har sex behöver det inte betyda att han är seriös.

 

3. Ha en öppen kommunikation:

var inte rädd för att fråga honom vad för slags relation han är utefter, och varför, redan tidigt i förhållandet. Om något verkar skumt ta upp det med honom direkt.

 

Och den viktigaste punkten:

4: Håll ögonen öppna för ”skumt” beteende:

Det tar tid och lära känna en person, så deklarerar han sin kärlek redan efter första dejten, fråga dig själv: Hur mycket vet den här killen egentligen om mig? Gillar han den jag är på riktigt eller har han byggt upp någon sorts idealbild av mig? Om du tror att så är fallet, dissa honom och dra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!