Bowling & Cromwell



Hej allihop. Gud vad jag är trött. Jag sitter här med min kopp te och funderar på om jag orkar gå och jobba idag hmm. Igår blev det bowling. Det var riktigt kul fast än jag förlora. Efter bowlingen körde vi runt stan lite, 3 bilar försökte komma ikapp varandra, ni kan tänka er hur farligt det blev på vägarna, men vi lever!

Blev lite orolig när Bruno AKA Dino körde förbi vår bil med jätte fart, med min syster i bilen hmm inte bra första intryck Dino inte bra.. nc nc nc vill du att mitt hjärta ska stanna (vem ska skriva bloggen då) hehe

Sedan begav vi oss till Cromwell. Även där var det riktigt trevligt. Vi drack lite drinkar, umgicks, spelade black jack och maskiner jätte kul var det. Jag och Deba var bäst på maskiner vi dubblade vår insatts tre gånger :D

 Vi hade Tur i spel helt enkelt  :D

Ps: kort från igår kommer upp när Ena Begovic vaknar, (pogledajte ljudi sramote dokle spava) :P

 


Kommentarer
Postat av: shumaher

ey skriv inte hur ja kör, polisen läser bloggar åxå ;)...de va trevlig kväll! jaoooo!

2009-11-08 @ 13:16:27
URL: http://www.myspace.com/dinkomusic
Postat av: seedina

hehe ma nece ti nista, du kan köra ifrån dem hahahah

2009-11-08 @ 13:18:08
Postat av: Ena

haahahahah mrs jag e vaken nu

2009-11-08 @ 14:23:58
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!