The Haunting

 

Hej allihop!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket hjälpte X med att städa sedan blev det bara plugg och mera plugg. Kom hem nyss från X vi kollade på film. The haunting hette den helt sjuk. Det står att filmen bygger på en sann historia, men jag vet inte om jag vågar tro på det om så är fallet är det bara sjukt.

 

Jag hatar verkligen filmer som handlar om demoner och övernaturliga fenomen. Tycker att det är så läskigt med sådant som man inte känner till eller kan förklara. Så vet man ju inte om det verkligen finns. I de flesta religioner nämns det onda (demoner) men även i urgamla texter.

Är det så att dagens människor ignorera det som människan har vetat i århundraden pga. att vi hela tiden präglas med vetenskap. Det är kanske därför vi har så svårt och tro på sådant vi inte kan förklara.

Usch vill ej tänka på sådant. Det skrämmer verkligen skiten ur mig.

 

När Sedina tittar på filmer som har med demoner och göra blundar hon under halva filmen och håller för öronen för att inte höra de äckliga ljud som oftast finns i sådana filmer. Jag såg filmen besatt på bio med ett par kompisar för några år sedan och än idag vågar jag inte vara upp själv när klockan är 03.00 vill alltid vara på den säkra sidan =) hi hi

 

Filmen var rätt okej faktiskt (de få scener jag vågade kolla) fanns även en annan bonus dvd med som innehöll en dokumentär om den här händelsen som jag inte vågade kolla på. Vill inte ha bevis på att historien är sann så här kan jag inbilla mig att det bara är en påhittad film :D

 

 


Kommentarer
Postat av: amra

vadå ex???

2009-12-03 @ 14:06:03
URL: http://amraduzic.blogg.se/
Postat av: sedina

vill ej ge ut namn därför skriver ja X amriic

2009-12-03 @ 15:01:35
URL: http://seedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!