Portugal

Hej allihop!
Jag har varit super dålig på att uppdatera jag vet (sorry).
Det är så att X har tagit sönder sin dator så jag har varit så snäll och lånat ut min dator till honom lite då och då vilket har gjort att jag inte har haft tid och uppdatera så ofta som jag har velat.
Men idag så löste han det problemet, han fick en ny dator (hoppas den inte går sönder lika snabbt som den förra)

Som ni vet så har jag varit i Portugal. Det var jätte kul. Portugiserna var jätte trevliga
Och Lissabon var en historisk och mysig stad med många gamla byggnader och statyer. Jätte fint. Maten däremot var inget och hurra för.

De som känner mig vet att jag är lite kräsen när det gäller mat. Och restaurangerna i centrala Lissabon var inte enligt min smak. Vi hittade dock en fin restaurang i Colombo som hade hyfsad bra mat, men Biffen i Hard Rock café var något extra. Det var ett tag sen man åt en sådan god måltid.

Men nu räcker det med mat, blev hungrig helt plötsligt!
Det var jätte roligt och se så många bosnier samlas och hejja för sitt fosterland. En riktig kul upplevelse något jag rekommenderar till alla er läsare.

När man åker på sådana här fotbollsresor så tror man oftast att fotbollen är prioritet ett, självklart är den det men man får så mycket annat på köpet. Vi hann se en helt underbar stad, shoppa, träffa nya människor, festa och skapa sjuka minnen för livet.






Kommentarer
Postat av: ENA

SKICKAA BILDERNA TILL MIGGG

2009-12-02 @ 10:18:50
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!