Hejsan

 

 

Gud vad kallt det är ute!

 

Imorse när jag gick till skolan för att möta upp min grupp råkade jag glömma kvar mina vantar hemma det var nämligen inte smart gjort. Mina händer blev helt röda och jag kunde knappt känna av mina fingrar av kylan. I år tror jag att det kommer bli en riktigt kall vinter något som jag verkligen inte tycker om (kyla uuussch) Ta mig till solen och värmen. Jag saknar verkligen sommaren då man kunde ta på sig klänningar, fina kläder, gå ut och sätta sig i solen och bara njuta av livet. Istället får jag stå ut med mörker och kyla nu (me don´t like!)

 

Idag kom mitt smink som jag hade beställt. Allt var jätte fint. Jag är mest nöjd med ett läppstift som jag hade beställt klockrent var det.

 

Jag blev dock besviken eftersom jag hade beställt silkesspray till håret som gör att håret får glans och volym, men det var tydligen slut hos dem så jag fick inget typiskt.  Det var sprayen jag såg fram emot. Jag hade en sen en tidigare beställning, men den är slut nu och den var hur bra som helst. Håret fick lyster och volym direkt och luktade även hur gott som helst.

 

Men, men få väl ta och beställa snart igen i hopp om att de har fått in dem!

 


Kommentarer
Postat av: amra

hahah okej sedooo :)

kändiis är du hahahah:D

2009-12-06 @ 08:34:36
URL: http://amraduzic.blogg.se/
Postat av: Amina.

Hej :) Klänningarna hittar du på en Brittisk hemsida ; lipsy.co.uk :) riktigt fina har dem ..

2009-12-09 @ 10:44:36
URL: http://heaartless.blogg.se/
Postat av: aydo

poštovana suprugina rodice,



prvo iskazujem sve pohvale za vaš blog, a kao drugo želio bih vam predložiti da barem nešto bude na našem (bosanskom) jeziku kako bi blog bio još kvalitetniji i čitaniji nama bosančerosima



s poštovanjem!!!

2009-12-09 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!