/





hej på er allihop,
Idag har jag inte gjort så mycket pluggat för det mesta och senare på kvällen mötte jag upp 4X. Det var jätte trevligt vi satt och kolla på en jätte bra film, rätt romantiskt som handla om en kille som blev kär i en "callgirl" men var tvungen och döda hennes hallick för att hon skulle bli fri. En söt story som handlar om kärlek i första ögonkastet typ, kommer ej ihåg namnet på filmen tyvärr, men brad pitt var med i en av rollerna.  :(

Så nu är jag hemma, ligger i sängen och halv sover typ, imorn ska jag upp tidigt tänkte jag och kanske ta en sväng till stan sedan blir det och möta upp X och sägaa hej då till han eftersom X åker hem imorgon.




God natt på er

Kommentarer
Postat av: amra

vart ska han åka?

han är ju redan hemma?

2009-12-13 @ 15:10:38
URL: http://amraduzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!