/

 

 

 

Heej på er kära läsare

 

Idag har jag inte gjort så mycket vaknade Jätte tidigt 8 för att vara mer specifik av älsklingen som ville att vi skulle gå till McDonald’s och äta frukost ihop.  Det var jätte trevligt fast jag blev lite besviken av att jag missade min sovmorgon när jag inte hade någon skola idag så fick ta igen det lite senare på dagen.

Kvällen erbjöd en ”en hemma sitta kväll” med X & X. Vi hade jätte kul, drack massa goda drinkar, kolla roliga filmer och bara umgicks en helt okej kväll faktiskt.

 

Nu sitter jag här och ångrar den sista drinken faktiskt, börjar känna att jag mår lite illa så jag måste gå och sova nu och hoppas kunna sova bort det.

 

En fråga bara, Ni som är bosnier och brukar åka ner till hemlandet har ni någonsin sett ”ett riktigt bosna barn” som är hemlöst och lever på gatan? jag har endast sätt romer ”cigenare” , men aldrig riktiga bosnier, så jag och X hamnade i en diskussion kring det, visst finns det säkert men är det vanligt där nere?

 

 

Puss på er

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns hur många som helst där nere gumman du måste ha missat dem eller så tror du da su cigani haha

2009-12-13 @ 00:52:18
Postat av: T

kad ces kod mene da festamo, du kommer du ba inte ångra en drink då , börjar faktiskt sakna sig lite nu :$

2009-12-13 @ 00:53:55
Postat av: sedina

T, ja ska komma lovar får bli nu till jul nån gång

2009-12-13 @ 12:19:02
URL: http://seedina.blogg.se/
Postat av: sedina

T, ja ska komma lovar får bli nu till jul nån gång

2009-12-13 @ 12:19:02
URL: http://seedina.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Jag har inte heller sett något bosna barn hemlöst, tack gode gud :)

2010-01-18 @ 14:40:54
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!