/

Hejsan hoppsan

Vad har sedina gjort idag?

Hmm dagen började med att jag vakna med toppen humör trotts att X hade smittat mitt ena öga med ögoninflammation vilket gjorde att jag besökte ögonläkaren på morgonen för att få lite salvor så rodnaden skulle lägga sig, men detta gjorde inte att mitt glada humör försvann icke san icke, istället så skicka jag ett hot sms till honom om att jag skulle döda honom när jag fick tag i honom och vipps så försvann ilskan och sedina var på topp humör igen.  Efter en halv dags smörjande med krämer beslöt jag mig för att träffa ett annat X vilket var super mysigt. Det finns ju inget lite puder inte kan täcka så la puder på ögat och sedan gick ut. Det kanske inte var så smart trotts allt eftersom inflammationen kan förvärras så smittar det också så jag tänkte sprida X virus vidare hihi.  Alltid kul och träffa  X. Vi gick och käka åkte runt Norrköping lite och bara umgicks vilket var super kul.


Nu sitter jag här och kollar på mammas boys på tv4play eftersom jag missa avsnittet idag.


Jag trodde inte alla killarna skulle välja just de tjejer de valde, Bobby förvåna mig mest fan. Jag tycker hon Julia verkar så falsk och jag hatar verkligen falska personer. De som säger en sak och gör en annan. Men jag tyckte det var gulligt att Bobbys mamma efter allt tjat till sist sa till Jane att hon tyckte om henne.  En fin scen :D


AAAjjaa undra om de fortfarande är tillsammans idag. Det tror jag knappast oftast gör sådana par slut så fort de kommer ut eftersom det inte fungerar i det vardagliga livet. Klart man gillar varandra när man befinner sig i ett paradis och hela atmosfären är perfekt men så fort man tar bort det så finns det ingenting kvar.

 


 



Kommentarer
Postat av: Ena

ska du o ärnst med på töm o glöm??

2009-12-11 @ 16:50:08
URL: http://enchiii.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Hehe hat till Julia.

2009-12-13 @ 02:28:12
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!